مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 خرداد 1396 ساعت 16:352017-05-23اقتصادي

تا مسله اقتصاد کرمان حل نشود، مشکل آب حل نخواهد شد


مشاور مدیر عامل آب منطقه ای استان کرمان معتقد است: تا مسله اقتصاد حل نشود، مشکل آب نیز حل نخواهد شد و نیازمند فرهنگسازی در این زمینه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اصغر طیبان عصر امروز سه شنبه دوم خردادماه در برگزاری پانل های توسعه استان کرمان در جهاددانشگاهی کرمان با بیان اینکه بحران آب، دومین مشکل کشور پس از اقتصاد است تصریح کرد: بحران آب کشور با اجرای طرح هایی همچون همیاران آب به تنهایی حل نخواهد شد و نیازمند یک مدیریت پایاپای در این حوزه خواهیم بود.

وی با اشاره تغییر اقلیم صورت گرفته در استان کرمان اظهار کرد: ایران هم اکنون در شرایط خاصی قرار گرفته است به طور که به صورت طبیعی و به دلیل موقعیت جغرافیایی کشور، در حال تغییر اقلیم در کشور هستیم و روند خشکسالی در کشور با سرعت زیادی در حال پیشرفت است.

طیبان با بیان اینکه از سال 78 به بعد اقلیمی خشک در استان کرمان به وجود آمده است، اظهار کرد: براساس آمار و ارقام، شاهد کاهش 15 درصدی بارندگی در استان کرمان و 54 درصدی کاهش آبدهی رودخانه ها هستیم.

مشاور مدیر عامل آب منطقه ای استان کرمان ادامه داد: معتقدیم حل مشکل آب استان کرمان با فرهنگ سازی و توانمند سازی روستاییان و کشاورزان صورت می گیرد و نیازمند مدیریت یکپارچه در حوزه آب هستیم، ضمن آنکه معتقدیم تا مسله اقتصاد حل نشود، مشکل آب نیز حل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا مسله اقتصاد کرمان حل نشود، مشکل آب حل نخواهد شد

تا مسله اقتصاد کرمان حل نشود، مشکل آب حل نخواهد شد