مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 خرداد 1396 ساعت 14:112017-05-23سياسي

شکایت از هیات نظارت بر انتخابات شوراها به کمیسیون اصل نود


37 نماینده در نامه به رییس مجلس خواستار بررسی عملکرد هیات نظارت بر انتخابات شوراها در کمیسیون اصل 90 و هیات نظارت بر رفتار نمایندگان شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، 37 نماینده در نامه به رییس مجلس خواستار بررسی عملکرد هیات نظارت بر انتخابات شوراها در کمیسیون اصل 90 و هیات نظارت بر رفتار نمایندگان شدند.

متن این نامه به شرح زیر است: جناب آقای دکتر لاریجانی ریاست محترم مجلس شورای اسلامی با سلام و احترام به استحضار می رساند در جریان رد و تأیید صلاحیت کاندیدهای شورای اسلامی که توسط اعضاء محترم هیأت مرکزی نظارت انتخابات مجلس انجام شده است تخلفات گسترده ای صورت گرفته و افرادی که سابقه فساد اخلاقی، مالی و شرب خمر و یا مشکلات شدید امنیتی داشته و کتباً مورد رد وزارت محترم اطلاعات و سایر مراجع قانونی و امنیتی بوده اند، توسط هیأت مرکزی نظارت انتخابات مورد تأیید قرار گرفته اند از طرفی اکثراً برای یک فرد در طول یک یا الی دو روز دو الی سه مرتبه رد یا تأیید فرد به سامانه وزارت کشور ابلاغ شده است که باعث سردرگمی مسئولان وزارت کشور کاندیداها و مردم و عدم اعتماد مردم به مجلس شورای اسلامی شده است.

از طرفی متأسفانه تأیید کاندیدهای مسئله دار در اواخر شب منتهی به انتخابات و یا رد افرادی که یک هفته در ستادها تبلیغ نموده اند و هزینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت از هیات نظارت بر انتخابات شوراها به کمیسیون اصل نود

شکایت از هیات نظارت بر انتخابات شوراها به کمیسیون اصل نود