مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 خرداد 1396 ساعت 13:262017-05-23بين الملل

پاریس خواستار هوشیاری کامل فرانسویان در برابر تهدیدهای تروریستی شد


در پی حمله تروریستی مرگبار منچستر، نخست وزیر فرانسه با صدور اطلاعیه ای خواستار هوشیاری کامل فرانسویان در برابر سطح بالای تهدیدهای تروریستی موجود شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، در پی حمله تروریستی شب گذشته در شهر منچستر انگلیس، نخست وزیر فرانسه خواستار هوشیاری کامل فرانسویان در برابر تهدیدهای تروریستی موجود شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز، در پی حمله تروریستی مرگبار شب گذشته در شهر منچستر، ادوارد فیلیپ امروز سه شنبه طی اطلاعیه ای اعلام کرد: از فرانسویان می خواهم با توجه به سطح تهدیدهای تروریستی موجود که هم اکنون بیش از هر زمان دیگری است، در هوشیاری کامل به سر ببرند.

وی افزود: تروریسم همانطور که حدود یکسال پیش در فرانسه شمار زیادی را یک سالن نمایش هدف قرار داد، این بار نیز عده ای از جوانان را که برای گذراندن اوقات خود به شادی در محلی جمع شده بودند، هدف حمله خود قرار داد؛ بنابراین من از هموطنان و شهروندان فرانسه می خواهم که پس از این جنایت نفرت انگیز و با توجه به سطح بالای تهدیدهای تروریستی موجود هم اکنون بیش از هر زمان دیگری نسبت به این تهدیدها هوشیار باشند.

فرانسه از چند ماه پیش با تهدیدهای تروریستی فزاینده ای روبروست و از ژانویه سال 2015 میلادی تاکنون چندین حمله تروریستی در این کشور اتفاق افتاده که مرگبارترین آنها ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاریس خواستار هوشیاری کامل فرانسویان در برابر تهدیدهای تروریستی شد

پاریس خواستار هوشیاری کامل فرانسویان در برابر تهدیدهای تروریستی شد