مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 خرداد 1396 ساعت 12:202017-05-23فرهنگي

پژمان بازغی: روزی را به نام «سینمای کودک» اختصاص دهیم


در شرایطی که می توان بسیاری از مسائل تربیتی را از طریق سینما به بچه ها آموزش داد، اشتباه است که این هنر را فقط مختص بزرگسالان بدانیم.

- پژمان بازغی معتقد است: در شرایطی که می توان بسیاری از مسائل تربیتی را از طریق سینما به بچه ها آموزش داد، اشتباه است که این هنر را فقط مختص بزرگسالان بدانیم.

بازیگر فیلم سینمایی چهل کچل که متقاضی حضور در سی امین جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان است، درباره اهمیت و ضرورت برگزاری جشنواره به ایسنا گفت: به نظرم با توجه به علاقه ای که به فیلمسازی در ایران وجود دارد، هر چقدر که جشنواره برگزار شود باز هم کم است و فقط جشنواره فجر برای آثاری که تولید می شوند کافی نیست، به دلیل اینکه ما اگر حدود 200 فیلم داشته باشیم، فقط 40 نسخه از آن ها به جشنواره راه پیدا می کنند و باقی فیلم ها دیده نمی شوند.

این در حالی است که جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان که یکی از جشنواره های مهم ما محسوب می شود.

بازغی در خصوص میزان تولیدات سینمایی در ژانر کودک و نوجوان بیان کرد: یکی از نکات مهم این است که یک سانس اختصاصی برای کودک و نوجوان یا یک سینما مختص به آن ها ایجاد کنیم و حتی یک روز را به عنوان سینمای کودکان و نوجوانان در تقویم قرار دهیم، سپس طبیعی است که فیلمسازان و کارگردانان ما بیش از پیش سراغ ساخت این دست فیلم ها می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژمان بازغی: روزی را به نام «سینمای کودک» اختصاص دهیم

پژمان بازغی: روزی را به نام «سینمای کودک» اختصاص دهیم