مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 خرداد 1396 ساعت 12:012017-05-23سياسي

گزینه ما برای ریاست مجلس مشخص است/ بهتر است هیئت رییسه تفاهمی و ترکیبی باشد


تقریبا همه دوستان به اداره خوب مجلس توسط آقای لاریجانی اذعان دارند از این رو گزینه ما برای ریاست مشخص است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، کاظم جلالی، رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس ظهر امروز در حاشیه جلسه علنی خانه ملت در جمع خبرنگاران در خصوص برنامه های فراکسیون متبوعش برای انتخابات هیئت رییسه مجلس اظهار داشت: بعد از انتخابات شکوهمندی که برگزار شد مطالبه مردم تفاهم و آرامش است اینکه مجلس هم کمک جدی موثری را با دولت داشته باشد.

وی افزود: بر همین راستا مذاکراتی را با فراکسیون امید و فراکسیون نمایندگان ولایی (اصولگرایان) داشته ایم در فراکسیون مستقلین که امروز جلسه آن برگزار شد بیشتر تمایل بر این است که هیئت رییسه مجلس ترکیبی از سه فراکسیون امید، مستقلین ولایی و نمایندگان ولایی (اصولگرایان) باشد و امیدواریم که دراین رایزنی ها بتوانیم به نتیجه قابل قبولی برسیم.

جلالی با بیان اینکه مجلس محلی نیست که بشود جمعیتی را در آن حذف کرد، گفت: از این رو صحبت از تفاهم در سطح ملی می کنیم باید به نوعی به تفاهم برسیم و یک دیگر را به رسمیت بشناسیم اولین ایستگاه هم مجلس است.

رییس فراکسیون مستقلین ولایی با تاکید بر اینکه نباید بر سر کرسی های هیئت رییسه ایجاد نقار کنیم، بیان داشت: با توجه به پیروزی که ملت به وجود آوردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزینه ما برای ریاست مجلس مشخص است/ بهتر است هیئت رییسه تفاهمی و ترکیبی باشد

گزینه ما برای ریاست مجلس مشخص است/ بهتر است هیئت رییسه تفاهمی و ترکیبی باشد