مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 خرداد 1396 ساعت 11:502017-05-23اجتماعي

زمان ثبت نام مدارس شاهد در پایه های اول، هفتم و دهم اعلام شد


سرپرست اداره کل شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش از آغاز ثبت نام پایه اول ابتدایی در مدارس شاهد از سوم خردادماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا رزاقی اظهار کرد: ثبت نام از دانش آموزان پایه اول متقاضی مدارس شاهد، باتوجه به اولویت های تعیین شده توسط ستاد مرکزی شاهد از سوم خردادماه و از طریق سامانه سجا انجام می شود.

وی افزود: علاقه مندان به تحصیل در مدارس شاهد باید در مهلت مقرر با مراجعه به سامانه سجا، نمونه برگه های مربوطه را تکمیل کنند.

رزاقی تصریح کرد: زمان ثبت نام پایه اول ابتدایی از سوم خرداد، پایه هفتم از اول تیرماه و پایه دهم از هفتم تیرماه است و متقاضیان حداکثر طی 2 هفته می توانند اقدام کنند.

سرپرست اداره کل شاهد وایثارگران وزارت آموزش و پرورش از وجود 1350 مدرسه شاهد درسطح کشور خبرداد و خاطرنشان کرد: میزان کمک سرانه ای که اولیاء پرداخت می کنند، در مقطع ابتدایی بین 38 تا58 هزار تومان ، متوسطه دوره اول 44 تا66 هزار تومان و در متوسطه دوم 53 تا86 هزار تومان است.

وی ثبت نام اینترنتی و تغییرات در امتیازبندی اولویت های پذیرش را ، دو عامل تسهیل کننده ورود دانش آموزان به مدارس شاهد در سال جدید تحصیلی دانست و اضافه کرد: امید است با استفاده از روش های نوین و فعال تدریس و یادگیری گروهی، در این گونه مدارس، شاهد افزایش مهارت های زندگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان ثبت نام مدارس شاهد در پایه های اول، هفتم و دهم اعلام شد

زمان ثبت نام مدارس شاهد در پایه های اول، هفتم و دهم اعلام شد