مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 خرداد 1396 ساعت 11:452017-05-23اقتصادي

8 درصد تولید ناخالص ملی به مالیات اختصاص دارد


رییس سازمان امور مالیاتی از افزایش درآمدهای مالیاتی در دولت تدبیر و امید خبر داد و گفت: تولید ناخالص ملی از محل درآمدهای مالیاتی در برنامه ششم توسعه باید به 11 درصد افزایش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدکامل تقوی نژاد در پانزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر که در وزارت کار برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته در حوزه بنگاه های کوچک و متوسط بدهی مالیاتی 7500 بنگاه تقسیط مالیاتی و مقرر شد تا فعال شدن آنها در سال اول مالیاتی را اخذ نکنیم و بنا داریم تعداد این واحدها را به 10 هزار واحد افزایش دهیم.

رییس سازمان امور مالیاتی از دریافت 780 میلیارد تومان مالیات توسط واحدهای صنفی خبر داد و گفت: سال گذشته از محل فرار مالیاتی توانستیم پنج هزار میلیارد تومان مالیات کسب کنیم.

وی ادامه داد: در بند سیاست های سازمان مالیاتی، مقام معظم رهبری تاکید بر کاهش اتکای کشور به درآمدهای نفتی دارند و مالیات ها باید نقش اساسی تری را در تعیین درآمدهای دولت داشته باشند.

رییس سازمان امور مالیاتی افزود: جهت گیری دولت تدبیر و امید نیز بر همین مبنا بود و جمعا هشت درصد GDP کشور به مالیات اختصاص دارد که در افق برنامه ششم توسعه باید به 11 درصد افزایش یابد.

تقوی نژاد اضافه کرد: در دولت دکتر روحانی این افزایش درآمدها بر مبنای مالیات نشان از اعتماد بین مردم و دولت دارد، لذا در سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 درصد تولید ناخالص ملی به مالیات اختصاص دارد

8 درصد تولید ناخالص ملی به مالیات اختصاص دارد