مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 خرداد 1396 ساعت 11:252017-05-23اجتماعي

قطارهای حومه ای در خراسان رضوی توسعه می یابد


مدیرکل راه آهن خراسان از توسعه قطارهای حومه ای در خراسان رضوی خبر داد.

- محمدهادی ضیایی مهر در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که طرح قطارهای حومه ای یکی از اولویت ها و سیاست های حمل و نقل جمهوری اسلامی ایران با اولویت شهرهای پرجمعیت مانند تهران و مشهد است، اظهار کرد: این طرح در راستای کمک به رفع معضلات و مشکلات حمل ونقل کلان شهرهای بزرگ، تسهیل تردد مردم در شهرستان های اطراف مشهد به این کلان شهر و استفاده این شهرستان ها از امکانات شهرهای بزرگ برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: در برنامه ششم توسعه این اختیار به راه آهن داده شده است تا یک شرکت حمل و نقل حومه ای، زیر مجموعه راه آهن که متولی حمل ونقل حومه ای در کشور است قرار گیرد.

با توجه به اهمیت این موضوع راه آهن جمهوری اسلامی ایران نیز در تلاش است تا زیرساخت های لازم برای تحقق این طرح را فراهم آورد.

مدیرکل راه آهن خراسان در خصوص مسیرهای به بهره برداری رسیده طرح توسعه قطارهای حومه ای در استان عنوان کرد: در حال حاضر قطار حومه ای موجود در مسیر مشهد- سرخس به صورت دو بار رفت و برگشت در طول شبانه روز در حال ارائه خدمات سفر ریلی به مردم است.

ضیایی مهر افزود: همچنین قطار مسیر مشهد- نیشابور که انتهای آن در ایستگاه آزادوار در شهرستان جغتای واقع است با یک رفت و برگشت در شبانه روز درحال تردد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطارهای حومه ای در خراسان رضوی توسعه می یابد

قطارهای حومه ای در خراسان رضوی توسعه می یابد