مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 خرداد 1396 ساعت 11:102017-05-23اجتماعي

تراکم فروشی نفس اصفهان را گرفته است


منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مشکلات زیست محیطی و تراکم فروشی معضلی که اصفهان را دچار خفگی کرده است.

- کوروش خسروی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: مشکلات اصفهان در چند بخش عمده طبقه بندی می شود، ابتدا مشکلات زیست محیطی مانند خشکی زاینده رود و آلودگی هوا و پس از آن منظر شهرسازی و تراکم فروشی است که این شهر را دچار خفگی کرده است.

وی با اشاره به اینکه امروز خانه ها و کوچه ها در شهر اصفهان با ساختمان های بلند مرتبه مورد هجوم قرار گرفته اند، افزود: شهر گسترده اصفهان امروز به حدی از تراکم فروشی رسیده که نه دیگر جایی برای تنفس دارد و نه حتی جایی برای پارک خودرو؛ این شهر با شهر آرمانی اصفهان فاصله زیادی دارد و در شورای پنجم تلاش می شود معضلات محیط زیستی و تراکم فروشی در اولویت شهری اصفهان قرار گیرد و بر روی این موضوعات تمرکز شود.

بافت فرسوده موجب عدم توسعه یافتگی اصفهان این منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: باید راه های متنوع درآمدزایی در شهرداری مورد بررسی و تمرکز قرار دهیم و نه فقط در شعار که در عمل به سمت تنوع درآمد شهری حرکت کنیم.

خسروی به بحث توسعه نامتوازن شهری در اصفهان اشاره کرد و گفت: برنامه هایی در دوره های قبلی شورای شهر اصفهان برای این موضوع دیده شده است، اما این برنامه ها با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراکم فروشی نفس اصفهان را گرفته است

تراکم فروشی نفس اصفهان را گرفته است