مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 خرداد 1396 ساعت 10:462017-05-23سياسي

آغاز هشتمین کنگره بین‏ المللی گاز در ترکمنستان


هشتمین کنگره بین ‏المللی گاز ترکمنستان ساعتی پیش در هتل «برقرار» در منطقه ملی گردشگری «آوازه» نزدیک شهر بندری «ترکمنباشی» در ساحل ترکمنی دریای خزر آغاز شد.

- هشتمین کنگره بین ‏المللی گاز ترکمنستان ساعتی پیش در هتل برقرار در منطقه ملی گردشگری آوازه نزدیک شهر بندری ترکمنباشی در ساحل ترکمنی دریای خزر آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو"، در هشتمین کنگره بین‏ المللی گاز ترکمنستان ساعتی پیش با حضور بیش از 380 نماینده از 30 کشور دنیا از جمله جمهوری اسلامی ایران، در سالن کنفرانس هتل برقرار واقع در منطقه ملی گردشگری آوازه در نزدیکی شهر بندری ترکمنباشی در ساحل دریای خزر آغاز به کار کرد.

این همایش مهمترین همایش بین المللی انرژی ترکمنستان محسوب می‏ شود که قرار است در حاشیه آن یک نمایشگاه بین المللی نفت و گاز نیز برپا شود که در آن تعدادی از شرکت های نفتی و خدمات فنی و مهندسی ایران نیز حضور دارند.

کنگره بین ‏المللی گاز ترکمنستان را شرکت ملی ترکمن گاز ، اتاق صنایع و بازرگانی ترکمنستان و شرکت انگلیسی سامیت ترید ایونتس برگزار می کنند.

توسعه صنایع نفت و گاز، جذب سرمایه ‏گذاران خارجی، بهره‏ برداری از منابع هیدروکربور، چگونگی توسعه میادین نفت و گاز بخش ترکمنی دریای خزر، تعیین موضع رسمی دولت ترکمنستان در امور تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز هشتمین کنگره بین‏ المللی گاز در ترکمنستان

آغاز هشتمین کنگره بین‏ المللی گاز در ترکمنستان