مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 خرداد 1396 ساعت 10:312017-05-23ورزشي

جام تختی در طرح رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی قرار گرفت


به رغم موانع موجود و شرایط خاص کمیسیون فنی اتحادیه جهانی کشتی، با تلاش فدراسیون کشتی و موافقت اتحادیه جهانی، رقابت های بین المللی جام تختی در سیستم رنکینگ این اتحادیه قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از فدراسیون کشتی، پس از آنکه اتحادیه جهانی کشتی از طرح رنکینگ سیستم کشتی گیران، برای حضور در رقابت های جهانی و در نهایت المپیک 20200 توکیو خبر داد، فدراسیون کشتی ایران، موفق شد مسابقات بین المللی جام تختی را بعنوان یکی از مطرح ترین و قدیمی ترین تورنمنت های بین المللی دنیا، از سال 2018 میلادی، در طرح رنکینگ سیستم و سیستم سیدبندی قرار دهد.

البته ایران برای اجرای این امر با توجه به شرایط کشورهای عضو کمیسیون فنی و تسلط تمام و کمال روسیه در کمیسیون فنی اتحادیه جهانی، راه دشواری را پیش رو داشت، اما فدراسیون کشتی تلاش نمود، با پیگیری های مستمر جایگاه این تورنمنت مهم بین المللی را در میان برترین تورنمنت های کشتی دنیا حفظ نماید.

امسال اتحادیه جهانی کشتی صرفا بازی های المپیک 2016 برزیل، مسابقات جهانی اوزان غیر المپیکی و رقابت های قاره ای را در سیستم رنکینگ قرار داده، اما اعلام کرده از سال 2018 میلادی، چند تورنمنت بین المللی دیگر از جمله جام تختی را نیز، در این طرح قرار خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جام تختی در طرح رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی قرار گرفت

جام تختی در طرح رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی قرار گرفت