مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 خرداد 1396 ساعت 10:102017-05-23پزشكي

اهدای 49 عضو پیوندی به بیماران نیازمند خوزستانی در سال گذشته


رییس مرکز آموزشی درمانی گلستان اهواز گفت: تعداد زیادی بیمار کلیوی در استان خوزستان وجود دارد که در نویت پیوند هستند ودر صورت رایج شدن عمل نیک اهدا عضو از مرگ مغزی در استان، - این بیماران درمان خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، دکتر حبیب حی بر در مراسم تقدیر از تیم پزشکی پیوند اعضا بیمارستان گلستان اهواز که به مناسبت روز ملی اهدای عضو در محل دفتر فراهم آوری و هماهنگی پیوند اعضا این مرکز انجام شد، گفت: از حدود شش سال پیش، زمانی که مقوله اهدای عضو در خوزستان، امری ناشناخته و آمار رضایت خانواده ها به اهدای عضو بسیار کمتر بود، شاهد زحمات بی منت و شبانه روزی تیم پیوند اعضا بیمارستان گلستان اهواز بوده ایم.

وی افزود: با همت بلند این عزیزان و تلاش همه جانبه ای که برای ارتقای فرهنگ اهدای عضو در خوزستان شد، در سال گذشته تعداد 49 عضو پیوندی شامل 46 کلیه و 3 کبد از افراد مرگ مغزی در بیمارستان گلستان به بیماران نیازمند اهدا شد.

حی بر گفت: بهره مندی تیم پیوند بیمارستان گلستان اهواز از حضور اساتید بزرگواری همچون دکتر امین بحرینی به عنوان مدیر دفتر هماهنگی پیوند اعضا و دیگر اساتید ارزنده رشته های مختلف پزشکی، یک امتیاز بزرگ است که این تیم را به یک جمع منسجم و توانمند و بیمارستان گلستان اهواز را به مرکز پیوند اعضای استان بدل ساخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 49 عضو پیوندی به بیماران نیازمند خوزستانی در سال گذشته

اهدای 49 عضو پیوندی به بیماران نیازمند خوزستانی در سال گذشته