مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 خرداد 1396 ساعت 10:052017-05-23دانش

امیدواریم بتوانیم در بلندمدت از وجود سرپرست فعلی دانشگاه آزاد استفاده کنیم


رییس هیات موسس دانشگاه آزاد ضمن بیان اینکه سرپرست فعلی دانشگاه آزاد شخص با کفایتی است، گفت: امیدواریم بتوانیم در بلندمدت از وجود آقای نوریان استفاده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی اکبر ولایتی رییس هیات موسس دانشگاه آزاد در حاشیه پنجمین جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی در جمع خبرنگاران درخصوص اینکه چه شخصی برای ریاست دانشگاه آزاد به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی شده است، اظهار کرد: در حال حاضر سرپرست دانشگاه آزاد آقای نوریان است که شخص باکفایتی بوده و کار را بسیار خوب سامان داده است.

امیدواریم بتوانیم از وجود آقای نوریان در درازمدت هم استفاده کنیم.

وی همچنین درخصوص سفر رییس جمهور آمریکا به عربستان اظهار کرد: کاری که عربستان سعودی انجام داده است یک کار تکراری است که از اول انقلاب این کار را انجام می داد.

وی افزود: تاسیس شورای همکاری خلیج فارس در ابتدای کار با همین اهداف صورت گرفت و بعد به صدام کمک کردند که بتوانند جلوی رشد انقلاب اسلامی را بگیرند که موفق نشدند.

حامیانی که آنها در منطقه داشتند و با اتکا به عربستان و برخی از متحدان و وابستگان کشورهای غربی درصدد بودند جلوی پیشرفت انقلاب اسلامی را بگیرند که موفق نشدند، این کار یک کار تکراری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم بتوانیم در بلندمدت از وجود سرپرست فعلی دانشگاه آزاد استفاده کنیم

امیدواریم بتوانیم در بلندمدت از وجود سرپرست فعلی دانشگاه آزاد استفاده کنیم