مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 خرداد 1396 ساعت 01:112017-05-22اقتصادي

پدرانی که نخستین فرزندشان بدنیا می آید به 10 روز مرخصی نیاز دارند


رییس انجمن علمی مامایی ایران بر افزایش مرخصی مردان در زمان تولد فرزندشان تاکید کرد و گفت: پدری که نخستین فرزندش بدنیا می آید، به 10 روز مرخصی با حقوق نیاز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو"، ناهید خداکرمی درباره کاهش 11 روزه مرخصی مردان در زمان تولد فرزندشان اظهار داشت: مقوله بارداری فقط و صرفاً مربوط به یک زن نیست زیرا پدر خانواده نیز به تبع دچار پیچیدگی ها و مسائل و حواشی بارداری همسرش می شود، بنابراین در علم پزشکی مولفه بارداری را یک مقوله مشترک بین زن و مرد عنوان می کنند.

رییس انجمن علمی مامایی ایران ادامه داد: به هر حال وقتی یک فرزند بدنیا می آید فشارهای اقتصادی، اجتماعی و مباحث دیگر آن را هم زن و هم مرد خانواده حس می کنند، بنابراین زمان فراغت بیشتر مرد در زمان زایمان همسرش بسیار اهمیت دارد تا مرد خانواده در این مواقع در کنار همسر و فرزندش باشد.

خداکرمی با بیان اینکه در کشورهای دیگر نیز به مرخصی مردان در زمان تولد فرزندشان بسیار اهمیت می دهند، گفت: پیشنهاد می شود حداقل مردانی که فرزند نخست شان به دنیا می آید حداقل از 10 روز مرخصی بهره مند شوند، زیرا تجربه پدر و مادر در تولد فرزند اول زیاد نیست.

رییس انجمن علمی مامایی ایران با اشاره به اینکه البته ارتقای مولفه های اقتصادی از جمله شغل پایدار و مناسب از دغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدرانی که نخستین فرزندشان بدنیا می آید به 10 روز مرخصی نیاز دارند

پدرانی که نخستین فرزندشان بدنیا می آید به 10 روز مرخصی نیاز دارند