مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 خرداد 1396 ساعت 22:202017-05-22ورزشي

پیروزی استقلال بر العین در دقیقه 90/ امید به مرحله بعد


تیم فوتبال استقلال دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر نماینده امارات را در شرایطی با برتری به پایان برد که با یک دست به پیروزی رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، مرحله یک هشتم نهایی رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:45 دقیقه امروز بین تیم های استقلال و العین امارات در ورزشگاه آزادی آغاز شد که این بازی با برتری یک بر صفر آبی پوشان به پایان رسید.

کاوه رضایی(92 - پنالتی) برای استقلال گل زد.

استقلال که در غیاب چند بازیکن اصلی خود از جمله امید ابراهیمی، علی قرانی و امید نورافکن گام در این میدان سخت گذاشته بود شروع خوبی داشت و می توانست در همان دقایق ابتدایی به گل برسد اما عجله بازیکنان در زدن ضربه اخر مانع از این کار شد.

با این حال شاگردان علیرضا منصوریان همانطور که سرمربی شان در نشست خبری اعلام کرده بود مراقب بودند که اول از حریف گل نخوردند و در ادامه به فکر باز کردن دروازه العین باشند.

استقلال در چند مرحله به سمت دروازه حریف اماراتی حمله کرد اما موقعیت های این تیم به حدی نبود که بتواند دروازه را تهدید کند.

در مقابل العین هم موقعیت خطرناکی روی دروازه استقلال ایجاد نکرد.

دقایق پایانی نیمه اول با برتری العین همراه بود و این تیم فشار زیادی را روی دروازه استقلال آورد تا بتواند به گل برتری برسد اما دفاع خوب آبی پوشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی استقلال بر العین در دقیقه 90/ امید به مرحله بعد

پیروزی استقلال بر العین در دقیقه 90/ امید به مرحله بعد