مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 خرداد 1396 ساعت 22:112017-05-22ورزشي

محمودی: نامه آقایی را فکس کردیم، فردا به باشگاه گسترش می رویم


باشگاه تراکتورسازی درخواست کتبی خود را مبنی بر دریافت رضایت نامه سعید آقایی از باشگاه گسترش فولاد تبریز به این باشگاه ارسال کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" به نقل از سایت تراکتور، کاظم محمودی در گفت وگو با خبرنگار باشگاه درباره مذاکرات برای دریافت رضایت نامه سعید آقایی اظهار داشت: باشگاه تراکتورسازی صبح روز گذشته (یکشنبه) درخواست کتبی خود را مبنی بر دریافت رضایت نامه سعید آقایی از باشگاه گسترش فولاد تبریز به این باشگاه ارسال کرد.

وی افزود: در این نامه اشاره شد که با توجه به محرومیت تیم تراکتورسازی در فصل نقل و انتقالات تابستانی درخواست می شود رضایت نامه این بازیکن برای ادامه همکاری وی با تیم تراکتورسازی صادر شود.

محمودی تصریح کرد: نامه درخواست باشگاه هم به صورت فکس به این باشگاه ارسال شده که تأییدیه دریافت آن را از مسئول دفتر باشگاه گسترش فولاد دریافت کردیم و هم به صورت اتوماسیون بین باشگاهی این درخواست را فرستادیم که فردا (سه شنبه) نیز برای دریافت نتیجه به صورت حضوری در باشگاه گسترش فولاد حاضر می شویم.

سرپرست تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: خوشبختانه آقای زنوزی مالک باشگاه گسترش فولاد در سال های اخیر همکاری های خوبی با باشگاه تراکتورسازی داشتند و ثابت کردند که علاقه خاصی به این تیم دارند و با توجه به شناخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمودی: نامه آقایی را فکس کردیم، فردا به باشگاه گسترش می رویم

محمودی: نامه آقایی را فکس کردیم، فردا به باشگاه گسترش می رویم