مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 خرداد 1396 ساعت 21:552017-05-22سياسي

آغاز نخستین دوره ضیافت اندیشه استادان مجتمع آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان


نخستین دوره ضیافت اندیشه استادان و اعضای هیات علمی مجتمع آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان با حضور رییس دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان خوزستان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، منطقه خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن شفیعی رییس دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان، امروز (دوشنبه) و در نخستین روز دوره ضیافت اندیشه که در مجتمع آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان برگزار شد، با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضور ارزشمند مردم را در روز 29 اردیبهشت و در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری که حقیقتا مایه سربلندی و عزت ملت ایران شد، تبریک عرض می کنم.

وی با اشاره به مواضع رسانه های خارجی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری در ایران، افزود: بنده در روزهای منتهی به انتخابات، مواضع رسانه های خارجی در خصوص انتخابات و مطالبی که در این خصوص درج می کردند را مرور می کردم و در این رسانه ها دو نکته اساسی مطرح می شد؛ نخست این نکته را القاء می کردند که در مردم ایران میل و شوقی برای حضور در انتخابات نیست و دوم این که، رییس جمهور از پیش تعیین شده است.

شفیعی تصریح کرد: انتخابات نشان داد که هیچ یک از این دو ادعای رسانه های خارجی درست نبود و اراده مردم بود که سرنوشت انتخابات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نخستین دوره ضیافت اندیشه استادان مجتمع آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان

آغاز نخستین دوره ضیافت اندیشه استادان مجتمع آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان