مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 خرداد 1396 ساعت 20:452017-05-22فرهنگي

یادمانی برای عارف لرستانی


یادمان چهلمین روز درگذشت عارف لرستانی، امروز یکم خرداد با حضور تعدادی از هنرمندان عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم هادی کاظمی، گیتی معیینی، بهزاد خدااویسی، جواد رضویان، بهمن هاشمی، اتابک نادری، شبنم فرجادجو، سیاوش مفیدی، شهاب عباسی، مجید صالحی، روشنک عجمیان، نرگس محمدی، سمانه پاکدل، فرهاد بشارتی، اکرم محمدی، منوچهر هادی، سپند امیرسلیمانی، الیکا عبدالرزاقی، نفیسه روشن، پرستو صالحی، آناهیتا همتی، علی صالحی، علی دهکردی، سعید امیرسلیمانی، الهام پاوه نژاد، علی لکپوریان، حسین سلیمانی، همسر مرحوم عارف لرستانی، خانواده همسر عارف لرستانی، محمدرضا طالب زاده، رضا شریف و فاطمه هاشمی حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم مدیر فرهنگسرای ارسباران یادداشتی از خواهر عارف لرستانی خواند که در آن آورده شده بود، از تمام کسانی که در این مراسم شرکت کرده بودند سپاسگزاری می کنم و قطعا تمایل پدر و مادر این بود که کنار شما باشیم اما به دلیل سکونت در کرمانشاه نتوانستیم حضور پیدا کنیم.

در ادامه کلیپی از عارف لرستانی پخش شد.

سپند امیرسلیمانی به روی صحنه رفت و گفت: وظیفه سنگینی بر دوش من است زیرا امروز علی اوجی که یکی از دوستان صمیمی عارف است متنی فرستاده که باید آن را بخوانم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادمانی برای عارف لرستانی

یادمانی برای عارف لرستانی