مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 خرداد 1396 ساعت 13:412017-05-22دانش

اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان تابستان امسال برگزار می شود


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان گفت: اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان تابستان امسال برگزار و دانشجویان می توانند جهت ثبت نام تا 31 خردادماه جاری اقدام کنند.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید نبی زاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، در خصوص ششمین دوره اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان گفت: در این دوره از اردو به روستای کوهستان از بخش حویق تالش خواهیم رفت و به اقدامات جهادی می پردازیم.

وی افزود: در دوره های قبل سرویس بهداشتی مسجد روستا و غسالخانه روستا را تکمیل کردیم و سال گذشته نیز ساخت مدرسه روستا را آغاز کردیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان تصریح کرد: ساخت مدرسه روستا را سال گذشته تا مرحله ستون پیش بردیم و امسال در صددیم تا آن را به پایان برسانیم.

نبی زاده ادامه داد: دو گروه برادران و خواهران در دوره های ما حضور دارند؛ که خواهران به فعالیت های فرهنگی، بهداشتی و درمان، آموزشی و علمی و کارآفرین و اشتغال می پردازند و برادران در کارهای عمرانی و آموزشی اهالی روستا را مدد می دهند.

وی خاطرنشان کرد: این اردو از نیمه دوم تیرماه امسال تا مرداد ماه برگزار می شود که شامل چند بازه 10 روزه می باشد و دانشجویان تا 31 خردادماه برای ثبت نام فرصت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان تابستان امسال برگزار می شود

اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان تابستان امسال برگزار می شود