مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 خرداد 1396 ساعت 08:302017-05-22دانش

تلاش مرکز تحقیقات فناوری نانوی واحد تهران جنوب برای رفع نیازهای صنعتی


رییس مرکز تحقیقات نانو فناوری دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب با اشاره به افتتاح این مرکز، گفت: با راه اندازی این مرکز، پایان نامه های دکتری و ارشد به سمت نیازهای کشور مدیریت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لاله ملک نیا امروز در حاشیه افتتاح مرکز تحقیقات نانو فناوری دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب در جمع خبرنگاران، با بیان این که ایجاد این مرکز از سال 93 با مصوبه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد آغاز شد، افزود: اگرچه این مرکز موقعیت مناسبی نداشت، اما فعالیت آن آغاز شد و به تدریج تجهیز این مرکز جدید در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان این که در این مراسم مرکز جدید فناوری نانوی این دانشگاه افتتاح می شود، خاطرنشان کرد: تمرکز اصلی این مرکز تحقیقات در حوزه نانو فناوری است که با هدف ارتباط با صنعت امروز به بهره برداری می رسد.

رییس مرکز تحقیقات نانو فناوری دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب، اخذ و اجرای پروژه های ملی و بین المللی را از دیگر اهداف این مرکز نام برد و یادآور شد: علاوه بر آن ما در صدد هستیم تا دانشجویان و اساتید را در این مرکز دعوت به همکاری کنیم تا بتوانیم پروژه های کارشناسی ارشد و دکترا را به سمت رفع نیازهای صنعتی سوق دهیم.

ملک نیا برگزاری دوره های آموزشی را از دیگر اهداف این مرکز ذکر و تصریح کرد: علاوه بر آن ما اقدام به ایجاد ارتباط با مراک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش مرکز تحقیقات فناوری نانوی واحد تهران جنوب برای رفع نیازهای صنعتی

تلاش مرکز تحقیقات فناوری نانوی واحد تهران جنوب برای رفع نیازهای صنعتی