مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 اردیبهشت 1396 ساعت 13:552017-05-21دانش

تعداد خوابگاه های دانشگاه شهرکرد جوابگوی متقاضیان نیست


معاون دانشجویی دانشگاه شهرکرد با اشاره به اینکه تعداد خوابگاه های موجود در دانشگاه شهرکرد جوابگوی متقاضیان خوابگاه های دانشجویی نیستند، گفت: - در راستای رفع نیازهای دانشگاه و کمبود خوابگاه ها باید خیران بیشتری جذب شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید کریمی 31 اردیبهشت ماه در نخستین گردهمایی روسای امور خوابگاهی دانشگاه های منطقه شش کشور، اظهار کرد: در حال حاضر دو هزار و 500 دانشجو در خوابگاه های دانشگاه شهرکرد، مستقر هستند.

وی افزود: توسعه کمی و کیفی دانشگاه ها متناسب با یکدیگر انجام نشده و فضاهای رفاهی دانشگاه ها با چالش های بسیاری مواجه است.

کریمی تعداد خوابگاه های موجود در دانشگاه شهرکرد را 9 خوابگاه اعلام کرد و گفت: از این تعداد چهار خوابگاه مختص پسران و پنج خوابگاه مختص دختران است.

معاون دانشجویی دانشگاه شهرکرد در ادامه گفت: دو خوابگاه نیز در دانشگاه هنر فارسان (زیرمجموعه ای از دانشگاه شهرکرد) نیز برای دانشجویان وجود دارد.

وی با اشاره به اقدامات خیران دانشگاهی در سال های گذشته خاطرنشان کرد: ساخت خوابگاه، ساختمان مرکزی دانشگاه، ساختمان رفاهی دانشگاه، ساختمان نهاد نمایندگی رهبری از جمله اقداماتی بوده که توسط خیران در دانشگاه شهرکرد انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد خوابگاه های دانشگاه شهرکرد جوابگوی متقاضیان نیست

تعداد خوابگاه های دانشگاه شهرکرد جوابگوی متقاضیان نیست