مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 اردیبهشت 1396 ساعت 13:552017-05-21سياسي

مشارکت کم نظیر مردم در انتخابات نشانه تداوم حاکمیت عقلانیت است


رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تبریک پیروزی روحانی در انتخابات، مشارکت کم نظیر مردم در پای صندوق های رای را نشانه تداوم حاکمیت عقلانیت، - دانایی، تعامل و تکامل دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام تبریک علی نوبخت نماینده تهران به مناسبت پیروزی روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و قدردانی از حضور کم نظیر مردم در پای صندوق های رای به شرح زیر است: حماسه تاریخی دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در 29 اردیبهشت 1396 برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است که شکوه روح ملی و معنوی ایرانیان را به افتخار بر تارک جهان به اهتزاز درآورد.

انتخابی از سر اعتماد و اعتمادی از سر اعتقاد نتیجه روشنگرانه و پیروزمندانه گفتمان تحکیم اعتدال و اصلاحات بر افراطی گری و بداخلاقی و کژاندیشی است.

مشارکت کم نظیر مردم دل آگاه ایران در پای صندوق های رای نشانه و تبلور تداوم حاکمیت عقلانیت، دانایی، تعامل و تکامل است که دیگربار بر انتخاب و اعتماد مجدد فرهیخته بیداردل دکتر حسن روحانی صحه گذاشت و راه تدبیر و امید را برگزید.

اهتمام ویژه دولت ارجمند تدبیر و امید و خدمت به آحاد جامعه و انقلاب در راستای اصلاح سیاست ها، برنامه ها و راهبردهای کلان کشور برای حل معضلات، آسیب ها و مشکلات دیرپا نشان داد دور دوم نیز این دولت همواره مورد عنایت و توجه ویژه مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت کم نظیر مردم در انتخابات نشانه تداوم حاکمیت عقلانیت است

مشارکت کم نظیر مردم در انتخابات نشانه تداوم حاکمیت عقلانیت است