مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 اردیبهشت 1396 ساعت 10:362017-05-21پزشكي

ترویج فرهنگ غذای سالم در خوابگاه های علوم پزشکی شهیدبهشتی


اداره تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در نظر دارد در چهارمین روز از هفته خوابگاه ­ها، در برنامه غذایی ناهار و شام دانشجویان غذاهای سالم به همراه سبزیجات، - میوه جات و لبنیات بگنجاند.

اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته خوابگاه­ها با شعار خوابگاه استاندارد، نماد مسئولیت و مشارکت در روزهای 30 اردیبهشت تا 5 خرداد ماه در تمامی دانشگاه های علوم پزشکی برگزار می شود.

دکتر رضا خانی جزنی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به برنامه های هفته خوابگاه ها در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: خوابگاه ها خانه دوم دانشجویان است و برنامه ریزی در راستای ارتقاء کیفیت خدمات رفاهی و نیز فراهم کردن بستر مناسب جهت مشارکت حداکثری دانشجویان در اداره امور خوابگاه ها برگزار می شود.

وی اظهار داشت: از اوایل اردیبهشت ماه، طی تشکیل کمیته برنامه ریزی و برگزاری جلسات متعدد با مسئولین دانشگاهی، خوابگاه ها و دانشجویان، برنامه های متنوعی برای برگزاری هرچه شایسته تر این هفته تدارک دیده شد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، یادآور شد: برگزاری اردوهای فرهنگی، تفریحی و ورزشی، برپایی جشن ها و مراسم خیریه در خوابگاه ها، برگزاری م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ غذای سالم در خوابگاه های علوم پزشکی شهیدبهشتی

ترویج فرهنگ غذای سالم در خوابگاه های علوم پزشکی شهیدبهشتی