مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 اردیبهشت 1396 ساعت 16:552017-05-20اقتصادي

تخصیص ردیف بودجه مستقل 105 میلیارد تومانی برای ورزش دانشجویان


دکتر پورکیانی به وضعیت تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان پرداخت و گفت: علیرغم خدماتی که تمامی دولت های قبلی انجام داده اند؛ اما هیچگاه ورزش بودجه مستقل نداشته است، - اما در سال 1395 تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان دارای بودجه مستقل شد و مبلغ 105 میلیارد تومان اعتبار به آن اختصاص یافت که اقدامی بدیع و مهم است، برای اینکه این اداره کل بتواند اهداف ترسیم شده را محقق کند و همچنین توان حمایت از تربیت بدنی دانشگاه ها را داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکترمحمد پورکیانی مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان در مراسم تقدیر از ورزشکاران دانشگاه ایلام ، با ابراز خرسندی از نشاط و شادابی دانشجویان ورزشکار دانشگاه ایلام گفت: امیدوارم فضای پر نشاط دانشگاه های کشور توسعه یابد و بیش از پیش شاهد شادابی و نشاط دانشجویان باشیم.

وی با اشاره به جایگاه مهم علم و دانایی برای اداره کشورها و سازمان ها بیان داشت: با بررسی و تحلیل تاریخ بشر و همچنین مراجعه به روایات اسلامی؛ مشخص می شود که هر زمانی یک کشور و یک سازمان اداری از عالمان و دانایان استفاده کرده است، توانسته نتایج بهتری را کسب کند و جایگاه بهتری را به دست آورد.

وی با تبیین شاخصه های دانایی افزود: شاخصه های دانایی در تمامی جهان در سه مولفه دانش و آموزش، بهداشت و سلامت و استانداردهای زندگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص ردیف بودجه مستقل 105 میلیارد تومانی برای ورزش دانشجویان

تخصیص ردیف بودجه مستقل 105 میلیارد تومانی برای ورزش دانشجویان