مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 اردیبهشت 1396 ساعت 21:162017-05-19ورزشي

گزارش خبرنگار اعزامی فارس از باکو مسابقات ورزش های زورخانه ای قرعه کشی شد


قرعه کشی مسابقات ورزش های زورخانه ای چهارمین دوره رقابت های همبستگی کشورهای اسلامی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی فارس از باکو، مسابقات در دو بخش تیمی و انفرادی انجام می شود که رقابت های تیمی از روز شنبه ساعت 16 به میزبانی سالن کریستال آغاز و رقابت های انفرادی از یکشنبه در همان سالن از ساعت 10 صبح برگزار می شود.

بر اساس قرعه کشی انجام شده توسط نمایندگان کشورهای شرکت کننده، 10 تیم شرکت کننده به ترتیب به اجرای حرکات کامل تیمی می پردازند و سپس تصمیم گیری کارشناسی در این خصوص انجام می شود.

قرعه کشی تیمی مسابقات به شرح زیر است: 1- اوگاندا 2- بنگلادش 3- توگو 4- قرقیزستان 5- پاکستان 6- تاجیکستان 7- عراق 8- افغانستان 9- ایران 10- آذربایجان قرعه کشی انفرادی مسابقات نیز به شرح زیر است: 1- اوگاندا 2- بنگلادش 3- توگو 4- قرقیزستان 5- پاکستان 6- تاجیکستان 7- آذربایجان 8- عراق 9- افغانستان 10- ایران در صورت خضور رییس جمهور آذربایجان در سالن مسابقات، آذربایجان به جای ایران در بخش انفرادی به عنوان آخرین تیم حرکات خود را اجرا می کند.

انتهای پیام/ک http://fna.

ir/ACJHN6 نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش خبرنگار اعزامی فارس از باکو مسابقات ورزش های زورخانه ای قرعه کشی شد

گزارش خبرنگار اعزامی فارس از باکو مسابقات ورزش های زورخانه ای قرعه کشی شد