مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اردیبهشت 1396 ساعت 17:102017-05-17اقتصادي

آغاز فاز نخست ساخت پروژه نیمه تمام بیمارستان 800 تخت خوابی با حمایت بانک ملت


فاز اول ساخت پروژه نیمه تمام بیمارستان 800 تخت خوابی مهدی کلینیک با حمایت بانک ملت و با حضور مدیرعامل این بانک و معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت کلید خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، هادی اخلاقی فیض آثار در نشستی که به مناسبت عقد قرارداد شروع عملیات ساخت پروژه نیمه تمام بیمارستان 800 تخت خوابی مهدی کلینیک برگزار شد، حمایت و پشتیبانی این بانک را از این پروژه در قالب ارائه تسهیلات اعلام کرد.

وی با بیان این نکته که بهره برداری از پروژه مهدی کلینیک می تواند ظرفیت قابل توجهی از نیاز کشور را در بخش درمان و سلامت پوشش دهد گفت: این پروژه درگذشته به دلیل محدودیت هایی که به لحاظ مالی داشته با چالش هایی مواجه شده؛ بنابراین با حمایت بانک ملت برای بازسازی و استقرار ساختار این مجموعه، به نظر می رسد با اطمینان خاطر بتوانیم این پروژه را به بهره برداری برسانیم.

دکتر اخلاقی با اشاره به این نکته که در برنامه توسعه و طرح سلامت به موضوع اتمام پروژه مهدی کلینیک پرداخته شده است، ادامه داد: با توجه به اهمیت این پروژه، در سال گذشته موافقت اصولی بانک ملت در حمایت این پروژه و فرآیند عقد قرارداد با دانشگاه علوم پزشکی تهران داده شد که با نهایی شدن این توافق،امیدواریم ظرف یک ماه آینده بر اساس صورت وضعیت پیشرفت کار، تسهیلات مورد نظر پرداخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فاز نخست ساخت پروژه نیمه تمام بیمارستان 800 تخت خوابی با حمایت بانک ملت

آغاز فاز نخست ساخت پروژه نیمه تمام بیمارستان 800 تخت خوابی با حمایت بانک ملت