مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اردیبهشت 1396 ساعت 16:162017-05-17سياسي

جهاد دانشگاهی مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کرد


جهاد دانشگاهی با صدور بیانیه ای در آستانه انتخابات ریاست جمهوری از ملت بزرگ ایران برای حضور در پای صندوق های رأی دعوت کرد.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو"،، جهاد دانشگاهی با صدور بیانیه ای در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا از ملت بزرگ ایران برای حضور در پای صندوق های رأی دعوت کرد.

در بخشی از این نامه آمده است: یک بار دیگر آزمونی بزرگ در پیش روی ملت ایران است؛ میدانی مهم که حضور حداکثری مردم در آن، می تواند حماسه ای پربرکت را رقم زده، پیشرفت کشور را شتاب بخشیده و دشمنان را مأیوس نماید.

امروز، قدردانی از نعمت بزرگ جمهوری اسلامی و مراقبت از عزت و آبروی ملی در مشارکت بالای مردم عزیز ایران اسلامی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری تجلی می یابد.

این بیانیه می افزاید: این سر انگشتان ملت ایران است که بار دیگر گره گشایی کرده و 29 اردیبهشت 96 را در منظومه انقلاب اسلامی چونان ستاره ای روشن به یادگار خواهد گذارد.

جهادگران جهاد دانشگاهی همگام و همراه با آحاد مردم، ضمن یادآوری درسهای مکتب امام خمینی (ره) و با تأسی به خلف شایسته ایشان، حضرت آیت ا.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کرد

جهاد دانشگاهی مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کرد