مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اردیبهشت 1396 ساعت 16:362017-05-16سياسي

حمایت جمعی از دانشجویان و دانش آموختگان ایرانی اروپا و آمریکای شمالی از رییسی


جمعی از دانشجویان و دانش آموختگان ایرانی اروپا و آمریکای شمالی در نامه ای به حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی از وی حمایت کردند.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو"، جمعی از دانشجویان و دانش آموختگان ایرانی اروپا و آمریکای شمالی در نامه ای به حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی، کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از وی حمایت کردند.

در متن این نامه آمده است: ضمن قدردانی از احساس تکلیف حضرتعالی در انتخابات پیش رو و آرزوی توفیق در مسیر خدمت به جامعه اسلامی، ما جمعی از دانشجویان و دانش آموختگان ایرانی اروپا و آمریکای شمالی حمایت خویش را از مواضع متین حضرتعالی در مسائل مختلف کشور و بین الملل اعلام می داریم.

در ادامه نامه عنوان شده است: اوضاع نابسامان اقتصادی و معیشتی مردم عزیز کشورمان که متأسفانه گلوی امنیت و آرامش کشور را می فشارد، قطعاً نیازمند توجه فوری و فوتی است که خوشبختانه مورد توجه جدی شماست؛ هرچند باید مراقب بود که چارچوب اساسی جمهوری اسلامی که همانا گفتمان مترقی و آرمان گرایانه انقلابی اسلامی برای همه آزادی خواهان جهان است، در سایه این شرایط به حاشیه نرود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت جمعی از دانشجویان و دانش آموختگان ایرانی اروپا و آمریکای شمالی از رییسی

حمایت جمعی از دانشجویان و دانش آموختگان ایرانی اروپا و آمریکای شمالی از رییسی