مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اردیبهشت 1396 ساعت 14:052017-05-16بين الملل

حضور 8 کشور در کنفرانس بین المللی پیشرفت های اخیر در مهندسی راه آهن


8 کشور شامل اسپانیا، انگلیس، آلمان، فرانسه، بلژیک، چین، اوکراین، روسیه و اتریش در پنجمین کنفرانس بین المللی پیشرفت های اخیر در مهندسی راه آهن حضور یافتند.

- سید سعید فاضل، رییس دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت امروز در حاشیه دومین روز از پنجمین کنفرانس بین المللی پیشرفت های اخیر در مهندسی راه آهن، در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: تمام کارگاه های آموزشی به صورت شفاهی و پوستر در دانشگاه علم وصنعت برگزار می شود.

وی افزود: از 8 کشور شامل اسپانیا، انگلستان، آلمان، فرانسه، بلژیک، چین، اوکراین، روسیه و اتریش در این کنفرانس حضور یافته اند که 6 سخنرانی کلیدی نیز ارائه شد.

فاضل ادامه داد: دبیرخانه کنفرانس از مهرماه سال 95 آغاز به کار کرد و در مرحله اول 315 چکیده مقاله دریافت شد که پس از داوری ها، 222 مقاله حائز شرایط برای دریافت مقالات نهایی شناخته شد، مجدد با داوری هایی که انجام شد، 145 مقاله در سه بخش ارائه شفاهی، پوستر و چاپ در مجموع مقالات انتخاب شدند که امروز شاهد ارائه مقالات هستیم.

رییس پنجمین کنفرانس بین المللی پیشرفت های اخیر در مهندسی راه آهن با بیان اینکه این کنفرانس هر دو سال برگزار می شود، گفت: این کنفرانس از سال 2009 تاکنون به صورت مرتب در دانشکده مهندسی راه آهن برگزار شده است و با توجه به اینکه تعداد زیادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 8 کشور در کنفرانس بین المللی پیشرفت های اخیر در مهندسی راه آهن

حضور 8 کشور در کنفرانس بین المللی پیشرفت های اخیر در مهندسی راه آهن