مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اردیبهشت 1396 ساعت 11:252017-05-15اقتصادي

راند آخر مذاکرات قرارداد پرحاشیه صنعت خودرو


جمعی از مدیران ارشد رنو در حالی امروز میهمان سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) هستند که احتمال می رود با نهایی شدن مذاکرات میان طرفین (رنو و ایدرو) بالاخره قرارداد همکاری مشترک آنها تا پایان هفته جاری امضا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاقتصادنیوز، بر این اساس، هیاتی عالیرتبه از رنو که دو تن از آنها جزو معاونان ارشد این خودروساز فرانسوی به شمار می روند، از فردا به مدت سه روز میهمان سازمان گسترش و وزارت صنعت، معدن و تجارت خواهند بود تا با نشستن پای میز مذاکره، باقیمانده اختلاف نظرها را برطرف کرده و قرارداد همکاری مشترک شان را امضا کنند.

فینال مذاکرات رنو و ایدرو اما در حالی از امروز آغاز می شود که این دو در مهرماه سال گذشته تفاهم نامه همکاری مشترک با یکدیگر امضا کرده و بنا شد پس از انجام مذاکرات نهایی و رفع موانع و اختلاف نظرهای موجود، آن را به قراردادی رسمی تبدیل کنند.

این تفاهم نامه که به طور ناگهانی در حاشیه نمایشگاه خودرو پاریس امضا شد، بهت خودروسازان داخلی را به دنبال داشت، چه آنکه آنها نیز خواستار همکاری مشترک با رنو بوده و قصد داشتند با توجه به فضای مثبت ایجاد شده پس از توافق هسته ای و برجام، مشارکتی جدید را با این خودروساز معتبر اروپایی آغاز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راند آخر مذاکرات قرارداد پرحاشیه صنعت خودرو

راند آخر مذاکرات قرارداد پرحاشیه صنعت خودرو