مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اردیبهشت 1396 ساعت 10:102017-05-15سياسي

سازمان قضایی نیروهای مسلح با جرایم انتخاباتی قاطع و قانونی برخورد خواهد کرد


دادستان نظامی استان سیستان و بلوچستان از اختصاص یک شعبه بازپرسی و یک شعبه دادگاه نظامی در سازمان قضایی نیروهای مسلح برای رسیدگی به جرایم انتخاباتی خبر داد و تاکید کرد: - سازمان قضایی نیروهای مسلح با جرایم انتخاباتی قاطع و قانونی برخورد خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح، میرشکاری در کارگاه آموزشی یک روزه پیشگیری از جرایم انتخاباتی در تیپ تکاور 110، گفت: به موجب ماده 40 قانون مجازات نیروهای مسلح عضویت نیروهای نظامی در سازمان ها، احزاب و جمعیت های سیاسی و یا مداخله در انتخابات ممنوع است.

میرشکاری با بیان اینکه نیروهای نظامی به جهت جایگاه حساس و خطیر خود از هرگونه فعالیت سیاسی و حضور در دسته بندی ها حزبی و تبلیغات سیاسی منع شده اند، تاکید کرد: اگر در این رابطه گزارشی به سازمان قضایی نیروهای مسلح ارسال شود قطعا با فرد خاطی برخورد خواهد شد و قانون گذار برای مرتکبین این جرایم از 6 ماه الی 3 سال حبس تعیین کرده است.

این مقام قضایی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر حضور پرشور مردم در انتخابات اظهار کرد: کارکنان نیروهای مسلح به عنوان شهروند نظام جمهوری اسلامی، وظیفه دارند که در انتخابات شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان قضایی نیروهای مسلح با جرایم انتخاباتی قاطع و قانونی برخورد خواهد کرد

سازمان قضایی نیروهای مسلح با جرایم انتخاباتی قاطع و قانونی برخورد خواهد کرد