مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اردیبهشت 1396 ساعت 16:152017-05-13سياسي

باهنر و بذرپاش، میهمانان این هفته ستاد رییسی در استان سمنان


رییس ستاد حجت الاسلام رییسی در استان سمنان از سخنرانی چندین چهره شناخته شده در حمایت از حجت الاسلام رییسی در استان سمنان خبرداد.

- علیرضا خسروی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: ستاد حجت الاسلام رییسی در استان سمنان به صورت روزانه برنامه های متعددی را باهدف تبیین برنامه ها و طرح های این کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و همچنین واکاوی شرایط کشور برگزار می کند.

وی از بذرپاش به عنوان مهمان این ستاد در استان خبر داد و افزود: بذرپاش نماینده سابق مردم تهران و مشاور رییس جمهور دولت قبل فردا یک شنبه در حمایت از حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی در سمنان به ایراد سخنرانی می پردازد.

نماینده سابق مردم سمنان در مجلس از باهنر به عنوان دیگر میهمان این ستاد در این هفته نام برد و گفت: باهنر نائب رییس مجلس نهم و از بزرگان اصولگرا این هفته به دعوت ستاد حجت الاسلام رییسی در استان سمنان به این استان سفر می کند.

وی با اشاره به اینکه تا آخر هفته هر روز برنامه های متعددی در ستادهای رییسی در شهرستان های مختلف استان برگزار می شود تصریح کرد: دکتر کارخانه ای نماینده مجالس هفتم و نهم و رییس فراکسیون هسته ای مجلس گذشته از دیگر میهمانان این هفته ستاد رییسی در استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باهنر و بذرپاش، میهمانان این هفته ستاد رییسی در استان سمنان

باهنر و بذرپاش، میهمانان این هفته ستاد رییسی در استان سمنان