مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اردیبهشت 1396 ساعت 14:052017-05-09اقتصادي

جایگزینی گاز مایع با سوخت مایع در گلخانه ها


معاون اقتصادی وزیر اقتصاد و دارایی و رییس ستاد اقتصاد مقاومتی این وزارت خانه از برنامه ریزی برای جایگزینی گاز مایع به جای سوخت مایع در محتمع های گلخانه ای خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، میرشجاعیان که در سفر طیب نیا به استان سمنان وی را همراهی می کند در شاهرود با اعلام این خبر اظهار کرد: طرح جایگزینی گاز مایع به جای سوخت مایع در گلخانه های کشور که علاوه بر ارزان قیمت بودن و صرفه اقتصادی برای کشاورزان در بهبود کیفی شاخص های زیست محیطی نیز نقش مهمی دارد، هم اکنون آغاز شده است.

وی با بیان اینکه وزیر اقتصاد تاکنون در خصوص پروژه های اقتصاد مقاومتی سه سفر کاری به استان سمنان داشته افزود: در سفر دوم وزیر به استان سمنان کار کارشناسی و رسیدگی موردی به مصائب و مشکلات استان در دستور کار قرار گرفت.

معاون وزیر اقتصاد با بیان اینکه در سفر دوم 11 مصوبه در حوزه اقتصاد مقاومتی به تصویب رسید، تصریح کرد: 60 پرونده موردی در سفر دوم وزیر به استان سمنان مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت و دستورات لازم از سوی وزیر صادر شد.

وی با اشاره به دو طرح بزرگ فاضلاب شهرهای سمنان و شاهرود گفت: در آذر قبل مکاتبه وزیر با موضوع واگذاری طرح فاضلاب سمنان و شاهرود انجام و پاسخ وزارت نیرو نیز در این خصوص اخذ شده است ضمن اینکه قراردادهایی در خصوص این پروژه ها نیز منعق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگزینی گاز مایع با سوخت مایع در گلخانه ها

جایگزینی گاز مایع با سوخت مایع در گلخانه ها