مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اردیبهشت 1396 ساعت 14:202017-05-08سياسي

سپردن اقتصاد به بخش خصوصی باور ماست/ میرسلیم 26 اردیبهشت در قزوین


جانشین رییس ستاد انتخاباتی سید مصطفی میرسلیم در استان قزوین گفت: خارج شدن اقتصاد از دست دولت و سپردن به بخش خصوصی از ابتدا اعتقاد موتلفه بوده و در همان دهه شصت هم وجود این دیدگاه باعث شد تا سه وزیر عضو حزب موتلفه مانند مرحوم حبیب الله عسگراولادی از دولت وقت کنار بروند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صفت الله صالحی جانشین رییس ستاد انتخاباتی سید مصطفی میرسلیم در استان قزوین در نشست خبری با اصحاب رسانه که ظهر امروز و به میزبانی خبرگزاری تسنیم برگزار شد، گفت: هدف حزب موتلفه از بدو تأسیس تشکیل یک جامعه نمونه اسلامی بوده و از همان آغاز که در دوره طاغوت شهدایی را تقدیم کرد در پی این هدف والا بود.

صالحی با اشاره به ورود حزب موتلفه اسلامی به انتخابات ریاست جمهوری گفت: در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری این حزب با کاندیداتوری یحی آل اسحاق قصد ورود حزبی به انتخابات ریاست جمهوری را داشت که با توجه به آرایش انتخاباتی در جبهه اصولگرایی به شکل دیگری در انتخابات حاضر شد و در این دوره نیز ما تصمیم گرفتیم با هدف معرفی یک رییس جمهور حزبی ورود جدی به انتخابات ریاست جمهوری داشته باشیم.

جانشین رییس ستاد سید مصطفی میرسلیم در استان قزوین با اشاره به تصمیم این حزب برای ورود حزبی و تشکیلاتی به انتخابات و فرآیند انتخاب بهترین گزینه حزبی از میان شخصیت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپردن اقتصاد به بخش خصوصی باور ماست/ میرسلیم 26 اردیبهشت در قزوین

سپردن اقتصاد به بخش خصوصی باور ماست/ میرسلیم 26 اردیبهشت در قزوین