مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اردیبهشت 1396 ساعت 10:152017-05-02سياسي

مدیریت هزینه در دانشگاه آزاد به درستی صورت نگرفته است


سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در بخش عمده ای از فعالیت ها در دانشگاه آزاد مدیریت هزینه به درستی صورت نگرفته است، گفت: امیدواریم برنامه هایی برای کاهش ریسک درخصوص نگرانی هایی که امروز در دانشگاه آزاد وجود دارد، - داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی محمد نوریان در جلسه معارفه خود به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه از بزرگترین دستاوردهای علمی انقلاب اسلامی است که با حمایت امام بزرگوار، مقام معظم رهبری و مرحوم آیت الله رفسنجانی تاسیس شد و توسعه پیدا کرد.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی مورد توجه ویژه مقام معظم رهبری قرار دارد، اظهار کرد: ایشان در صحبت های عمومی و خصوصی خود همواره بر نقش و اهمیت دانشگاه و توسعه آفرینی آن در منطقه و کشور تاکید داشته اند و گام عملی در این راستا انتصاب دکتر ولایتی است که با وجود سمت های فراوان اجرایی که داشتند هرگز از حوزه علم غافل نبوده اند.

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه حدود 70 هزار استاد تمام وقت و نیمه وقت در دانشگاه آزاد مشغول فعالیت هستند، گفت: دانشگاه آزاد یک میلیون و 600 هزار دانشجو و 6 میلیون فارغ التحصیل دارد و بیش از 30 میلیون خانوار ایرانی متاثر از دانشگاه آزاد اسلامی هستند که این مساله در نقش آفرینی در فرهنگ و علم کشور بسیار مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت هزینه در دانشگاه آزاد به درستی صورت نگرفته است

مدیریت هزینه در دانشگاه آزاد به درستی صورت نگرفته است