مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اردیبهشت 1396 ساعت 13:102017-05-01سياسي

دفاع دبیر کل هلال احمر از برون سپاری پرونده های حقوقی


دبیرکل جمعیت هلال احمر از برون سپاری پرونده های حقوقی این نهاد امدادی دفاع کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدیون در نشست مدیران ستادی و مدیران عامل استان های جمعیت هلال با بیان اینکه مدافع برون سپاری پرونده های حقوقی هلال احمر به وکلا است؛ شرط برون سپاری این پرونده ها را تایید وکیل مربوطه از طرف معاونت حقوقی و امور مجلس هلال احمر بیان کرد.

حسین عبدالحمید؛ مدیرکل امور حقوقی معاونت حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر نیز با اشاره به اینکه برون سپاری پرونده های حقوقی جمعیت هلال احمر حدودا پس از یک دهه شروع شده است، از جمله هدف های این اقدام را حجم بالای کار مسئولین امور حقوقی در استان ها اعلام کرد.

وی در خصوص دیگر دلایل برون سپاری پرونده های قضایی جمعیت هلال احمر؛ به حجم بالای پرونده های در دست اقدام، تسریع در کار، تخصصی بودن برخی پرونده ها، آشنایی وکلای دادگستری با فنون دفاع به دلیل کارآموزی و آموزش در مراجع قضایی اشاره کرد.

مدیرکل امور حقوقی جمعیت هلال احمر هدف برون سپاری پرونده های جمعیت هلال احمر را در مرحله نخست، مربوط به پرونده های مهم، کلان و بغرنج دانست که پیچیدگی های خاصی دارند.

وی خاطرنشان کرد که جمعیت هلال احمر، پرونده های غیرمهم، پرونده هایی که 80 درصد کار آنها انجام شده و پرونده هایی را که احتمال نتیجه گیری در آنها بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع دبیر کل هلال احمر از برون سپاری پرونده های حقوقی

دفاع دبیر کل هلال احمر از برون سپاری پرونده های حقوقی