مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اردیبهشت 1396 ساعت 07:462017-05-01سياسي

یک منبع آگاه: پیشرفت پالایشگاه ستاره خلیج فارس در دولت قبل 66 درصد بود نه 40 درصد


یک منبع آگاه در حوزه صنعت نفت تصریح کرد: تا پایان مرداد 92 پیشرفت کلی پالایشگاه ستاره خلیج فارس اعم از طراحی، ساخت و تأمین کالا 66 درصد بوده است و علی رغم ادعاهای موجود، - برجام اثری بر پیشرفت این پروژه نداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس"، همین چند روز پیش بود که رییس جمهور در برنامه انتخاباتی خود در رادیو به نهادهای انقلابی که کشور را در شرایط سخت تحریم یاری کردند، حمله ور شد و گفت: نمی شود یک بنگاه اقتصادی پشتوانه سیاسی و امنیتی داشته باشد و دیگران را دعوت کنیم در اقتصاد حضور داشته باشند.

رقابت باید سالم باشد.

دستگاه های سیاسی و امنیتی در نقاط مرزی کار کنند و مراکز را برای حضور مردم و جوانان باز بگذارند .

اما روحانی به فاصله کوتاهی از این سخنان راهی بندرعباس شد تا در اقدامی عجیب در آستانه انتخابات، پالایشگاه ستاره خلیج فارس را که دستاورد تلاش شبانه روزی متخصصان همین نهاد انقلابی بود، افتتاح کند! رییس دولت در مراسم افتتاح، این پالایشگاه که توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء تکمیل شده را نتیجه موفقیت برجام اعلام کرد(!) و گفت: تمامی تجهیزات اصلی این پالایشگاه سال ها پیش خریداری شده بود، اما در کشورهای مختلف توقیف بود و اگر برجام نبود این پالایشگاه هیچ وقت افتتاح نمی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک منبع آگاه: پیشرفت پالایشگاه ستاره خلیج فارس در دولت قبل 66 درصد بود نه 40 درصد

یک منبع آگاه: پیشرفت پالایشگاه ستاره خلیج فارس در دولت قبل 66 درصد بود نه 40 درصد