مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 ساعت 23:252017-04-30سياسي

وعده توزیع 250 هزار تومانی به بیکاران، کارانه نیست، بیکارانه است


مشاور معاون رفاه اجتماعی وزارت رفاه با اشاره به اینکه تا 10 سال قبل هم به حاشیه نشینی توجه نمی شد اما در زمان انتخابات شاهد آن هستیم که با حاشیه نشین ها و فقرا عکس یادگاری می گیرند گفت: - حاشیه نشین امنیت اجتماعی ندارد.

برای اولین بار در اوایل دولت یازدهم 3000 منطقه حاشیه نشین شناسایی شد و سعی کردیم در همه محله ها کیوسک های پلیس و خانه بهداشت داشته باشیم.

علیرضا عبدالله زاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به موضوع حاشیه نشینی و راهکارهای برون رفت از معضلات ناشی از آن اظهار کرد: حاشیه نشینی مهاجرتی به شهرها در جوامع مدرن اتفاق می افتد و شهرها به دلیل جذابیت های اقتصادی و اجتماعی بیشتر مورد توجه قرار می گیرند.

وی افزود: در دنیا تلاش شده است تا حاشیه نشینی مدیریت و ساماندهی شود؛ برخورد با این موضوع باید از دریچه توانمندسازی و درک آسیب های ناشی از آن باشد.

زمانی که عده ای از روستا به شهر مهاجرت می کنند مدتی طول می کشد تا با آداب و رسوم منطقه جدید آشنا شوند و شغل پایداری برای خود پیدا کنند.

در این میان دولت ها در دنیا سعی می کنند به این افراد کمک کنند.

مشاور معاون رفاه اجتماعی وزارت رفاه با بیان اینکه حاشیه نشینی در اطراف کلانشهرهای ما مشکلاتی ایجاد کرده است گفت: علت این است که برخورد با حاشیه نشین ها بیشتر برخورد امنیتی، انتظامی و قض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده توزیع 250 هزار تومانی به بیکاران، کارانه نیست، بیکارانه است

وعده توزیع 250 هزار تومانی به بیکاران، کارانه نیست، بیکارانه است