مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 ساعت 23:002017-04-30اقتصادي

شهر رویاهای اصفهان؛ رویای کودکان پایین شهر


به گفته اعضای شورای شهر، استقبال از شهررویاها در برخی روزها به کمتر از 50 نفر می رسد و این در حالی است که به نظر می رسد با این آمار، این طرح نتوانسته به رغم هزینه بیش از 60 میلیارد تومانی برای ساخت و تجهیز به درآمدزایی شهری کمکی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتیتر شهر"، یکی از وظایف مسئولان شهری ارتقای شاخص های زندگی سالم است که این مهم در فضای زندگی شهری با امکانات و تمهید اقداماتی که به افزایش نشاط اجتماعی شهروندان کمک می کند، محقق می شود.

شهرهای بزرگ کشور که درگیر معضلاتی همچون ترافیک، آلودگی هوا و آلودگی های بصری قرار دارند، سطح نشاط روز به روز کمتر از قبل می شود و مسئولان شهری هم متاسفانه با برخی اقدامات و با افزایش فاصله طبقاتی، به کاهش شادی عمومی دامن می زنند.

شهرهای بزرگی همچون اصفهان، تهران، شیراز، مشهد و تبریز برای کاهش استرس عمومی و افزایش سطح نشاط راهی را در پیش گرفته اند که به نظر می رسد، ماحصل آن به جای بسط شادی در فضای جامعه، منحصر کردن به استفاده از ابزارهای شادی برای عده ای خاص و قشرهای مرفه جامعه محدود شده است.

در شهر اصفهان، به دلیل محدودیت فرهنگی موجود، افزایش نشاط عمومی شاید یکی از سخت ترین کارها به شمار رود و از همین رو، ابزارهایی هم که برای این مسئله تدبیر می شود باید استانداردهای یک شهر فرهنگی و مذهبی را داشته باشد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر رویاهای اصفهان؛ رویای کودکان پایین شهر

شهر رویاهای اصفهان؛ رویای کودکان پایین شهر