مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 ساعت 20:362017-04-30پزشكي

یک متخصص بیماری های زنان: شیوع سرطان در ایران یک چهارم کشورهای اروپایی است


فلوشیپ بیماری های زنان بیمارستان رضوی گفت: شیوع سرطان در کشور ما یک چهارم کشورهای اروپایی و یک دوم نسبت به کل کشورهای جهان بوده، اما آمار مرگ و میر در ایران نسبت به دیگر کشورها بیشتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از مشهد، ملیحه حسن زاده عصر امروز در میزگرد سرطان های رحم و پستان؛ از تشخیص تا درمان که در بیمارستان رضوی برگزار شد، با اشاره به تاثیر واکسیناسیون بر جلوگیری از پنج نوع سرطان گفت: در کشورهای پیشرفته پنج نوع از سرطان ها، 100 صد از طریق اجرای برنامه واکسیناسیون ملی جلوگیری می شوند.

وی با بیان اینکه بهترین سن تزریق 9 تا 15 سال است، افزود: این واکسن باید در سه نوبت تزریق شود، بهترین زمان تزریق آن نیز قبل از مقاربت است، اما برای ایجاد ایمنی در بدن بیماران می توان به همه سنین توصیه کرد.

فلوشیپ بیماری های زنان بیمارستان رضوی با اشاره به اینکه بیشتر بیماران در مرحله لمس توده به پزشک مراجعه می کنند، اضافه کرد: با وجود اینکه شیوع سرطان در کشور ما یک چهارم کشورهای اروپایی و یک دوم نسبت به کل کشورهای جهان بوده، اما آمار مرگ و میر ناشی از سرطان در ایران بسیار بیشتر است که دلیل آن را می توان دیر مراجعه کردن بیماران عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک متخصص بیماری های زنان: شیوع سرطان در ایران یک چهارم کشورهای اروپایی است

یک متخصص بیماری های زنان: شیوع سرطان در ایران یک چهارم کشورهای اروپایی است