مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 ساعت 18:052017-04-30ورزشي

طرح مدیریت، ساختار و نظارت بر صدا و سیما در مجلس


مدیریت، ساختار و نظارت بر سازمان صدا و سیما در مجلس شورای اسلامی در دست بررسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما "مرکز کهگیلویه و بویراحمد، رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی امروز در یاسوج با بیان اینکه مجلس در تلاش است تا در حوزه هایی که خلاء قانونی وجود دارد قانون گذاری کند گفت: موضوع جامع نظام رسانه، مسئله مسجد، مسئله جمعیت و تعالی خانواده، سبک زندگی خانواده ها و مباحث حوزه ورزش از جمله طرح هایی است که در مجلس در دست بررسی است.

نصرالله پژمان نژاد به طرح رسانه ملی (صدا و سیما) که در مجلس های قبل به سرانجام نرسیده است اشاره کرد و افزود: سه طرح برای رسانه ملی شامل مدیریت صدا و سیما، بررسی مسائل ساختار صدا و سیما و نظارت بر نحوه اداره ی صدا و سیما در مجلس آماده شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه قانون گذاری در مجلس قوانینی در دست بررسی است گفت: بخشی از کشور با آیین نامه ها و دستور العمل های خاصی اداره می شوند که خلاء قانون در آن محسوس است و در تلاش هستیم تا این حوزه ها را بر اساس قانون ساماندهی کنیم.

وی به دستگاه های مرتبط با فرهنگ در کشور اشاره کرد و افزود: در حال نظارت بر عملکرد این دستگاه ها هستیم که در تلاشیم تا عملکرد کمی و کیفی آن ها را افزایش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مدیریت، ساختار و نظارت بر صدا و سیما در مجلس

طرح مدیریت، ساختار و نظارت بر صدا و سیما در مجلس