مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 ساعت 17:402017-04-30بين الملل

تنش در روابط اسراییل و آلمان


آلمان وارد مرحله حساسی شده به طوریکه تل آویو برلین را به تصویب قطعنامه ای علیه آن در یونسکو متهم کرد.

- امتیاز خبر: 84 از 100 تعداد رای دهندگان 5 وخامت بحران دیپلماتیک اسراییل – آلمان وارد مرحله حساسی شده به طوریکه تل آویو برلین را به تصویب قطعنامه ای علیه آن در یونسکو متهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه عبری زبان هاآرتص، تنش ها بین دو طرف آلمان و اسراییل به ویژه در سایه سیاست دولت اسراییل درباره پرونده فلسطین تشدید یافته است.

باراک رافد، خبرنگار سیاسی این روزنامه به نقل از مسئولان ارشد وزارت خارجه اسراییل اعلام کرد که آلمان هیچ کمکی برای ساقط کردن طرح پیش نویس قعطنامه ای علیه اسراییل در یونسکو نکرده و حتی بیش از آن عمل کرده و تلاش های گسترده ای به منظور دستیابی به تفاهم با کشورهای عربی صورت داده به طوریکه کشورهای اتحادیه اروپا اجازه می یابند به پیش نویس ضد اسراییلی رای ندهند.

این روزنامه همچنین به نقل از یک مقام عالی رتبه وزارت خارجه که خواست نامش فاش نشود نوشت، در هفته گذشته الون اوسبیز، معاون مدیرکل وزارت خارجه اسراییل مذاکره سفت و سختی با کلمنس فون گیتسی، سفیر آلمان در تل آویو داشت و طی آن به شدت به عملکرد آلمان به ویژه درباره طرح ضد اسراییلی در یونسکو اعتراض کرد با توجه به اینکه این جلسه دو روز پس از بحران بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنش در روابط اسراییل و آلمان

تنش در روابط اسراییل و آلمان