مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 ساعت 16:402017-04-30سياسي

مسجد جامعی: 700 هزار زوار شیعه را با حمله به سفارت عربستان از دست دادیم


" عضو شورای اسلامی شهر تهران می گوید: زمینه سفر 700 هزار زوار شیعه عربستان را که در طول چندسال با کارهای فرهنگی و برقراری پرواز مستقیم به کشور فراهم کرده بودیم با حمله به سفارت عربستان از دست دادیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ احمد مسجد جامعی روز یکشنبه در همایش گفتمان فرهنگ مهمان نوازی با رویکرد توسعه گردشگری در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، اظهار کرد: توسعه گردشگری ایران با فهم درست از فرهنگ مهمان نوازی ما میسر است.

وی افزود: توسعه گردشگری در ایران لزوما سرمایه گذاری عظیم نمی طلبد بلکه توجه و فهم جدید واعتماد می خواهد.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: برای توفیق در گردشگری باید این کالبد و فیزیک ظاهری را به معانی عمیق گذشته نزدیک کنیم و عمق تنوع فرهنگی کشور را دریابیم.

مسجد جامعی توضیح داد: مهمان نوازی نقطه پیوند دین و سنت ایرانی است و در شاهنامه داستانهای مختلفی در مورد بخشندگی و مهمان نوازی ایرانی ها به چشم می خورد.

وی گفت: ارزش گذاشتن برای مهمان در جغرافیای پهناور ایران همیشه بوده و اگر گفت و گوی تمدن ها را مطرح کردیم این مساله ریشه تاریخی در ایران دارد.

همایش یکروزه گفتمان فرهنگ مهمان نوازی با رویکرد توسعه گردشگری با حضور جمعی از اساتید، پژوهشگران و مسوولان میراث فرهنگی در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجد جامعی: 700 هزار زوار شیعه را با حمله به سفارت عربستان از دست دادیم

مسجد جامعی: 700 هزار زوار شیعه را با حمله به سفارت عربستان از دست دادیم