مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 ساعت 16:152017-04-30اقتصادي

ساخت نیروگاه 30 مگاواتی در شهرستان های کوهدشت و پلدختر


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان گفت: بیش از 60 تفاهم نامه سرمایه گذاری در استان منعقد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد غضنفری امرایی در دیدار با سرمایه گذار یونانی اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی برنامه مهم و اصلی نظام در حوزه اقتصاد بوده و به همین دلیل با توجه به قابلیت های طبیعی و انسانی لرستان، پایلوت اقتصاد مقاومتی درنظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه تا به حال اقدامات خوبی در استان در این رابطه انجام شده است چراکه مقامات مرکزی اختیارات ویژه ای به مسئولین استانی داده اند، افزود: لرستان از نظر قابلیت های طبیعی، آب و هوای متنوع و چهارفصل، خاک مستعد، معادن گسترده و کم نظیر مستعد سرمایه گذاری در تمام بخش های اقتصادی شامل گردشگری، کشاورزی و صنعت است.

غضنفری امرایی ادامه داد: همین فرصت و قابلیت های متنوع باعث شده که کشورهای مختلف برای سرمایه گذاری در این استان رقابت کنند کما اینکه در همایش اخیر فرصت های سرمایه گذاری استان این موضوع نمایان بود و با حضور تعدادی از سفرای کشورهای مختلف، بیش از 60 تفاهم نامه برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقتصادی به امضا رسید.

معاون استانداری لرستان تصریح کرد: خوشبختانه در ایران قوانین مترقی و خوبی در حوزه سرمایه گذاری داریم و دولت مصمم به این کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت نیروگاه 30 مگاواتی در شهرستان های کوهدشت و پلدختر

ساخت نیروگاه 30 مگاواتی در شهرستان های کوهدشت و پلدختر