مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 ساعت 14:252017-04-30حوادث

آپارتمان های خلوت، شگرد جدید شرکت های هرمی


معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی نیروی انتظامی خاطرنشان کرد:شایع ترین شیوه و شگرد های شرکت های هرمی اغفال جوانان جویای کار تحت عنوان استخدام در سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی، خرید تورهای مسافرتی و مشاغل با در آمد بالا و کشاندن جوانان و افراد جویای کار به شهر های تهران و کرج است.

سرهنگ اکبری افزود: علل افزایش فعالیت شرکت های هرمی، پایین بودن سطح درآمد و وجود معضل بیکاری در بین قشر جوانان به ویژه دانشجویان و همچنین خوش باوری و عدم آگاهی افراد از جوانب امر و پیامد های عضویت در اینگونه شرکت هاست.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا اضافه کرد: تمایل مفرط اعضای شرکت های هرمی در رسیدن به منافع مادی از کوتاه ترین، سریع ترین و آسان ترین راه، طمع ورزی، زودباوری، عدم آگاهی از قوانین از یک سو و وجود بسترهای مستعد اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی از سوی دیگر باعث می شود که شماری از افراد به راحتی در دام فعالان و سردسته های شرکت های هرمی بیفتند.

سرهنگ اکبری به اقدامات موثر برای آگاهی شهروندان از فعالیت شرکت های هرمی اشاره کرد و گفت: تاکنون مکاتباتی با وزارت علوم، تحقیقات و آموزش عالی، وزارت آموزش و پرورش و سازمان وظیفه عمومی در خصوص هشدار جذب دانشجویان و دانش آموزان در شرکت های هرمی داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آپارتمان های خلوت، شگرد جدید شرکت های هرمی

آپارتمان های خلوت، شگرد جدید شرکت های هرمی