مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 ساعت 12:252017-04-30حوادث

نوجوان متهم به قتل با تغییر اتهام، آزاد می شود


وکیل مدافع یک نوجوان متهم به قتل گفت: پسر 16 ساله ای که به دنبال یک شوخی کودکانه ناخودآگاه مرتکب قتل همکلاسی خود شده بود، در آخرین جلسه محاکمه (امروز) از اتهام قتل عمد مبرا شد.

- عبدالصمد خرمشاهی در گفت وگو با ایسنا گفت: دو سال پیش یعنی در تاریخ ششم اردیبهشت ماه سال 94 به دنبال یک شوخی و کلنجکار کودکانه لحظه ای یکی از نوجوانان دچار مشکل تنفسی می شود و به زمین می افتد و پس از اعزام به بیمارستان و بعد از 19 روز بستری شدن و علی رغم تلاش پزشکان، فوت می کند.

وی ادامه داد: موکلم به اتهام قتل عمدی بازداشت می شود.

ابتدا بازپرس به لحاظ این که عمل وی نوعا کشنده نبوده و قصد قتل نداشته، قرار منع تعقیب صادر می کند که با مخالفت دادستان روبرو شده و در نهایت دادگاه نظر دادستان را می پذیرد.

این وکیل دادگستری ادامه داد: از سال 94 تاکنون موکلم (نوجوان 16 ساله) در کانون اصلاح و تربیت به اتهام قتل عمد در بازداشت به سر می برد.

بعد از تشکیل جلسات متعدد و معاینه از محل و استعلام از مراجع ذی ربط و بررسی قرائن و شواهد، آخرین جلسه محاکمه امروز - 10 اردیبهشت ماه - در شعبه دوم دادگاه کیفری یک ویژه اطفال اردبیل برگزار شد.

وی با یادآوری اینکه سه جلسه دادگاه برای رسیدگی به این پرونده برگزار شده است، گفت: با توجه به اینکه موکلم نه قصد قتل داشته و نه عملش نوعا کشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوجوان متهم به قتل با تغییر اتهام، آزاد می شود

نوجوان متهم به قتل با تغییر اتهام، آزاد می شود