مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 ساعت 12:102017-04-30پزشكي

طرح تحول آموزش بارقه امیدی برای دانشجویان و اعضای هیات علمی ایجاد کرده است


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به بسته های آموزشی طرح تحول آموزش گفت: باید این کار به شدت دنبال شود چراکه موضوع تحول آموزش بارقه امیدی برای اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی ایجاد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر پیوندی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در دوازدهمین جشنواره آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اظهار کرد: این دانشگاه از سال ها قبل براساس اصول منطقی، موضوع اصلاحات در آموزش پزشکی را دنبال کرده و با وجود محدودیت ها، این اصلاحات الهام بخش سایر دانشگاه های علوم پزشکی شد و منجر به این شد که دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سال 95 رتبه اول آموزشی را در بین دانشگاه های علوم پزشکی کسب کند.

وی ادامه داد: نگاه متوازن و عادلانه مسئولان وزارت بهداشت در دولت یازدهم فرصت خوبی را برای دانشگاه شهید بهشتی ایجاد کرد تا این دانشگاه توانمندی های خود را بروز دهد و به جایگاه واقعی خود نزدیک شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تاکید بر اینکه این دانشگاه در موضوع آموزش مجازی پیشگام و پیش رو است، گفت: این مسائل در جهت این است که نیروی انسانی کارآمد و بااخلاق را برای کشور تربیت کنیم.

پیوندی ادامه داد: موضوع جایگاه بین المللی شدن دانشگاه همواره مساله مهمی برای مسئولین دانشگاه علوم پزشکی شهید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تحول آموزش بارقه امیدی برای دانشجویان و اعضای هیات علمی ایجاد کرده است

طرح تحول آموزش بارقه امیدی برای دانشجویان و اعضای هیات علمی ایجاد کرده است