مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 ساعت 12:002017-04-30اجتماعي

فرهنگ استفاده از مشاوره، ضرورت جامعه مدرن


تحولات روبه افزایش جامعه در اثر حرکت سریع به سمت زندگی ماشینی، منجر به رخدادهایی می شود که انسان امروزی به تنهایی قادر به حل یا کشف آن نیست و برای همنواسازی با شرایط جدید، - استفاده از مشاور ضرورت انکار ناپذیر جامعه مدرن است به بهانه 28 آوریل، روز جهانی مشاوره یکی از مشاوران مرکز مشاوره آموزش و پرورش کاشان از ضرورت توسعه فرهنگ مشاوره و استفاده از کارشناسان متخصص می گوید.

الهه خیرخواه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: با وجود آنکه هر روز مشکلات ناشی از بی اطلاعی، خسارت های مادی و معنوی بر شهروندان وارد می کند اما هنوز بسیاری از مردم خود را بی نیاز از مشاوره و آموزش می پندارند.

وی اظهار کرد: مردمی که از خدمات مشاوره آگاهی ندارند، مشاوره را امری نامعقول دانسته و مراجعه به مشاور را نشانگر ضعف شخصیتی خود در برخورد با مشکلاتشان برشمرده و از آن دوری می کنند.

این کارشناس مشاوره تصریح کرد: مشکلات ناشی از ناآگاهی شهروندان، گاهی منجر به بحران های روحی روانی می شود که طلاق، اعتیاد، خودکشی، مشکلات تحصیلی، اختلافات خانوادگی، نارضایتی شغلی، ورشکستگی حرفه ای و افسردگی بخشی از آنها است.

خیرخواه تاکید کرد: به موازات توسعه شگفت انگیز علوم و فنون، استفاده از آموزش و مشاوره برای شهروندان جامعه و حتی تک تک افراد خانواده اهمیت پیدا می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ استفاده از مشاوره، ضرورت جامعه مدرن

فرهنگ استفاده از مشاوره، ضرورت جامعه مدرن