مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 ساعت 12:002017-04-30بين الملل

ارائه برنامه اشتغال سبز دولت به زودی


رییس سازمان حفاظت محیط زیست از ارائه برنامه اشتغال سبز دولت یازدهم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معصومه ابتکار در کنفرانس بلندپایه تغییرات اقلیمی ایران و اتحادیه اروپا اظهار کرد: اقتصاد کم کربن و اقتصاد سبز و دستیابی به توسعه پایدار جزو برنامه های ایران است.

با توجه به اهداف برنامه ششم توسعه ایران که به تازگی شروع شده برنامه ریزی هایی برای همکاری با اتحادیه اروپا در موضوع توسعه پایدار در نظر گرفته ایم.

با توجه به وضعیت اقلیمی شکننده ای که ایران دارد، همکاری برای حفاظت از کره زمین و مقابله با تغییرات اقلیم با اتحادیه اروپا بسیار حائز اهمیت است.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه دولت ایران اهداف بسیار قوی برای دستیابی به اقتصاد سبز تعریف کرده است، گفت: از همین رو آقای روحانی دولت خود را به نام دولت محیط زیست نامگذاری کرده است تا استراتژی های روشن برای ارتقای استانداردهای محیط زیست ایران رقم بخورد و با وجود مشکلات اقتصادی، محیط زیست در کنار اقتصاد قرار گرفته و جزو اولویت های کشور شمرده شد.

ابتکار با بیان اینکه این حرکت مسیر تازه ای را برای توسعه پایدار ایران رقم زده است،اظهارکرد: امیدواریم به راه حل هایی برای دستیابی به اقتصاد سبز و مقابله با اثرات تغییر اقلیم در ایران دست یابیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه برنامه اشتغال سبز دولت به زودی

ارائه برنامه اشتغال سبز دولت به زودی