مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 ساعت 11:562017-04-30اقتصادي

بلندمرتبه های غیرقانونی میراث شهرداران اصلاح طلب


معاون شهردار تهران در نقد سیاست های مسکن دولت تدبیر و امید گفت :دو و نیم میلیون مسکن خالی و راکد در کشور وجود دارد و مسکن به جای کالای زیستی و مصرفی تبدیل به ابزار انباشت سرمایه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، پژمان پشمچی زاده، معاون شهرسازی و معماری شهردار تهران، به ادعاهای روز گذشته عباس آخوندی (وزیر راه و شهرساز) و حناچی معاونش پاسخ داد.

وی با اشاره به خاستگاه مدیران گفت: محل زندگی افراد نشان می دهد که وابسته به 4 درصدی ها هستند یا 96 درصدی ها! وقتی وزیری دفترکارش در بالاترین طبقه برجی در تپه های عباس آباد با کاربری فضای سبز باشد و در مترو و خیابان در کنار مردم نباشد، هم از مشکلات واقعی مردم 96 درصدی بی خبر خواهد بود و هم شهر را در قالب منطقه 1 تحلیل می کند و رشد مناطق جنوبی شهر را نمی بیند.

پشمچی زاده درباره ی رکود صنعت مسکن که موجب بیکاری بسیاری از هموطنان شده است افزود: آقای وزیر شهرسازی اگر وظیفه شان را به درستی انجام داده بودند، اوضاع رشد صنعت مسکن اینطور نبود؛ حتی در زمان هایی که رشد اقتصادی 4-5 درصدی اعلام می شود، رشد صنعت ساختمان در حدود منفی هفده درصد است.

آقای وزیر نه تنها برای این دوره، بلکه برای دور پیشین وزارتشان هم که منجر به شرایط فعلی شده است باید پاسخگو باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلندمرتبه های غیرقانونی میراث شهرداران اصلاح طلب

بلندمرتبه های غیرقانونی میراث شهرداران اصلاح طلب